مرکز فروش قرآن و کتاب نفیس در آذربایجان شرقی

انتشارات دانشیاران مرکز چاپ و نشر کتاب 09201383718

مرکز فروش قرآن و کتاب نفیس در آذربایجان شرقی

کتاب نفیس

خرید انواع کتاب نفیس کتاب نفیس دیوان حافظ، کتاب نفیس خیام، کتاب نفیس شاهنامه، کتاب نفیس مولانا، کتاب نفیس سعدی، بوستان سعدی نفیس، گلستان سعدی نفیس، قرآن نفیس، قرآن عروس و غیره از انتشارات دانشیاران.

جدیدترین مدل‌های کتابهای نفیس شاعران بزرگ ایران با کاغذ تحریر، گلاسه و عطری. بهترین کتابهای نفیس و با کیفیت. با استفاده از روکشهای از جنس چرم طبیعی، چرم مصنوعی، گالینگور و سلفون که حس لوکس بودن را به انسان القا میکند.

کتابهای نفیس انتشارات دانشیاران. با کاورهای متنوعی ارائه شده است. کاور این دیوانهای نفیس بصورت قابدار کشویی یا جعبه بازشو ، این محصولات را در نوع خود منحصر بفرد نموده است.

در داخل خود این کتابهای نفیس. نیز از تذهیب استفاده شده است. که وقتی در کنار خط نستعلیق ایرانی قرار میگیرد، زیبایی خاصی به محصول میبخشد.

انتشارات دانشیاران

بورس و مراکز فروش قرآن نفیس، قرآن عروس و کتاب نفیس کجاست؟، از کجا قرآن بخرم؟ سوالی است. که شاید برای شما هم پیش آمده باشد.

سایت دانشیاران، مجموعه ای بی نظیر از کتاب های نفیس مذهبی، شعروادبی، ایرانشناسی و هنری را. گرد هم آورده است. تا علاقمندان و دوستداران کتب نفیس ،مجموعه داران و هنرمندان در تمامی نقاط دنیا از این گنجینه ارزشمند بهره مند گردد.

خرید اینترنتی

 خرید کتاب نفیس ارزان قیمت به صورت اینترنتی با تخفیف و تحویل درب منزل؛ از مزیت های انتشارات دانشیاران می باشد.
وقتی که قصد خرید کتاب نفیس را داریم خرید اینترنتی گزینه ای است که در اختیار ماست. اما واقعیت این است که هنوز خرید اینترنتی با اینکه در کشورهای مترقی بالای 80 درصد است، در کشور ما جا نیفتاده است. ولی با نظارت‌های که در چند سال اخیر توسط مراجع ذی صلاح انجام می شود ، ریسک خرید الکترونیکی به شدت کاهش پیدا کرده است. به ویژه هنگامی که امکان پرداخت در محل برای خریدار فراهم باشد، ریسک خرید اینترنتی تقریبا به صفر می‌رسد. توجه داشته باشید که در خرید اینترنتی بر خلاف خرید حضوری به سبب حذف واسطه ها، کتابها با تخفیف بیشتری ارائه میشوند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش تلفنی با شماره 09201383718 تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *