چاپ رایگان کتاب در اهواز

چاپ ارزان کتاب دراهواز

چاپ رایگان کتاب در اهواز

قیمت و هزینه چاپ یکی از فاکتور های مهم برای هر نویسنده است تا بر اساس آن و بودجه در نظر گرفته خود بتواند انتشاراتی مناسب برای چاپ کتاب در اهواز  را انتخاب کند ، خوشبختانه نشر دانشیاران  ترجمه و صفحه آرایی کتاب را با قیمت بسیار منصفانه و ارزانی انجام میدهد و اقدام به چاپ رایگان کتاب در اهواز می کند  . کافی با ما از طریق شماره 09121383718 در ارتباط باشید تا از هزینه های دقیق خدمات چاپ کتاب آگاه شوید.

محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در اهواز

در صورتی که برای چاپ کتاب در اهواز و محاسبه هزینه های مربوط به آن نمیتوانید در دفتر انتشاراتی حضور پیدا کنید. میتوانید به صورت آنلاین هزینه خدمات چاپ کتاب را محاسبه کنید. کافی است فرم استعلام آنلاین هزینه چاپ کتاب را پر کنید.

چاپ رایگان کتاب ترجمه شده در اهواز

یکی از خدمات ویژه مشر دانشیاران  چاپ رایگان کتاب ترجمه شده میباشد.مترجمان نوپا و تازه‌کار که قصد چاپ کتاب برای تقویت رزومه دارند میتوانند با نشردانشیاران در ارتباط بوده و ده جلد از کتاب خود را به صورت رایگان به چاپ برسانند.پس چنانچه در حال حاضر کتابی را ترجمه نموده و به دنبال ناشری برای چاپ آن می‌گردید همین حالا برای سفارش چاپ کتاب در اهواز به صورت رایگان با ما در ارتباط باشید.

ارزان ترین انتشارات برای چاپ کتاب در اهواز

انتشارات دانشیاران  یکی از موسساتی است که در زمینه چاپ کتاب دراهواز فعالیت دارد و چاپ کتاب توسط این موسسه انتشاراتی ما با هزینه های بسیار کم و مناسب انجام میشود، شما میتوانید در صورت نیاز به چاپ کتاب با کمترین هزینه دراهواز  یا هر شهر دیگری که هستید . سفارش خود را در این سایت پایابوک  ثبت نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شده و با شما تماس بگیریم.

 چاپ افست کتاب دراهواز

با وجود اینکه استفاده از کتاب روز به روز بیشتر شده و کتاب ها نیز بیشتر در قالب (Format) فایل های کامپیوتری ارائه می شوند.با این وجود همچنان در دست داشتن نسخه چاپی کتاب و آرشیو کردن آن در کتابخانه شخصی، کتابخانه عمومی  ، کتابخانه دانشگاه و کتابخانه مراکز آموزشی دیگر نظیر مدارس و دبیرستان ها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای مورد نیاز و ضروری است.

اطلاعات عمومی : افزایش متقاضیان کتاب بصورت فایلهای کامپیوتری نظیر پی دی اف (PDF) و یا لایبرری های اختصاصی (Digital Library) موجب کاهش متقاضیاننسخه چاپی کتاب شده است. زمانی که برنامه ریزی برای چاپ کتاب با تیراژ کمتر از پانصد نسخه است. اقدام به چاپ کتاب بصورت افست موجب بالارفتن قیمت تمام شده می شود.

زینک

برای آن دسته از افرادی که از مراحل دقیق چاپ کتاب مطلع نیستند. این توضیح لازم است.تا بدانند در چاپ افست از هر صفحه کتاب باید تصویری تهیه شود که نظیر قالب عمل می کند و به آن زینک می گویند.بنابراین اگر کتابی با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه چاپ می شود، هزینه زینک آن بر ۱۰۰۰ جلد تقسیم می شود.

برای مثال یک کتاب ۳۲۰ صفحه ای تک رنگ ۴۴ زینک، با متن دو رنگ ۸۴ زینک و با متن چهار رنگ ۱۶۴ زینک نیاز دارد. به این تعداد باید ۴ زینک برای چاپ جلد را هم اضافه کرد. علاوه براین هزینه هر دور چاپ برای ۵۰۰۰ جلد محاسبه می شود و  چنانچه ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ جلد چاپ شود. همچنان هزینه یک دور چاپ بصورت کامل دریافت می شود که این امر در صنعت چاپ افست معمول است.

چاپ دیجیتال کتاب در اهواز

پس در شرایطی که چاپ افست مقرون به صرفه نیست. چاپ دیجیتال کتاب (Digital Book Publishing) به کمک می آید. چاپ دیجیتال کتاب نیاز به زینک ندارد و حداقل تیراژ آن هیچ محدودیتی ندارد. به طوریکه حتی می توان یک نسخه از یک عنوان کتاب را چاپ کرد.

خروجی چاپ دیجیتال

خروجی چاپ دیجیتال کاملا شبیه چاپ افست (و بعضا بهتر به دلیل کنترل بیشتر بر کیفیت) است.که فقط توسط متخصصین چاپ تفاوت آن قابل تشخیص است. به عبارت دیگر کتابی که بصورت دیجیتال چاپ شده با نسخه افست آن تفاوتی ندارد و این روش سال هاست توسط شرکت های معروفی چون آمازون استفاده می شود،به این صورت که آمازون فایل کامپیوتری کتاب را در اختیار دارد و بنا به سفارش شما از آن یک یا چند نسخه چاپ کرده و ارسال می کند.

خدمات مربوط به چاپ کتاب

علاوه بر چاپ کتاب بصورت دیجیتال و افست، دیگر خدمات چاپ نظیر تایپ متن، ویرایش و ویراستاری متن، صفحه آرائی. طراحی جلد و اخذ شابک (ISBN) و فیپا (FIPA) کتابخانه ملی نیز توسط انتشاراتدانشیاران  انجام میشود. علاوه براین برای آن دسته از نویسندگان و متقاضیانی که تمایل به ثبت بین المللی کتاب خود دارند امکان اخذ شابک بین المللی نیز وجود دارد . استفاده از شابک بین المللی بیشتر برای اساتید و محقیق مرجع و کتاب های رفرنس بین المللی استفاده میشود.

ارائه خدمات چاپ کتاب در جنوب اهواز در نشر دانشیاران

نشر دانشیاران  خدمات چاپ کتاب را دراهواز و سراسر ایران انجام میدهد.

خوب است. بدانید قیمت چاپ دیجیتال قطعی و قیمت ‌چاپ افست به دلیل تاثیر تغییر قیمت مواد مصرفی در تیراژ بالا.اندکی تفاوت دارد. چنانچه در انتخاب ابعاد کتاب یا موارد دیگر ابهام دارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش چاپ کتاب با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *