چاپ کتاب  به تعداد دلخواه

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب. مولفین محترم هر تعداد که کتاب لازم دارند. می توانند سفارش داده و انتشارات موظف به چاپ کتاب به تعداد دلخواه می باشند

مراحل دریافت مجوز

تمام روند اخذ مجوز تا طراحی جلد و صفحه آرایی و غیره رایگان  هستند و هیچ تفاوتی ندارند و به خاطر کاهش تعداد تیراژ کتاب به یک عدد، قیمت یا هزینه چاپ به شدت کاهش پیدا می کند.

توجه داشته باشید که موسسه دانشیاران به عنوان انتشاراتی که کتاب تک جلدی برای مولفین چاپ میکند، ناشر فعال داخلی کشور در طی سال های اخیر بوده و پرافتخارترین ناشر کشور در زمینه های مختلف انتخاب شده است.

بهترین انتشارات چاپ کتاب به تعداد دلخواه

انتشاراتی که کتاب تک جلدی برای مولفین چاپ میکند گزینه مورد علاقه تمامی اساتید، دانشجویان و فرهیختگان علمی دانشجوها و مؤسسات علمی – پژوهشی است که قصد دارند برای تقویت رزومه علمی و ارسال درخواست به دانشگاه های خارج کشور جهت اخذ پذیرش یا پذیرش دکترای تخصصی در داخل کشور، یک جلد کتاب به چاپ برسانند.

چاپ کتاب به تعداد دلخواه

در حال حاضر برخی ناشران کتاب. با تیراژ تک جلد چاپ نمی کنند. و یا اینکه برخی هزینه ها رایگان نیستند و لذا هزینه بیشتری از مؤلف دریافت می شود.    موسسه دانشیاران  چون ناشر برتر داخلی کشور محسوب می شود در مقایسه با سایر ناشرانی که کتاب تک جلدی چاپ می کنند در اولویت است.

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ کتاب تک جلدی بصورت رایگان 09201383718

این انتشارات مفتخر است جهت رفاه حال مولفین محترم بو با توجه به نیاز آنها  هر تعداد که مورد نیاز مولفین محترم باشد اقدام به چاپ کتای می نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *