چاپ کتاب به صورت pdf

خواندن کتاب های چاپی یکی از بهترین تجربه هایی است که هر شخص می‌تواند تجربه کند. اما در این بین ورود کتاب های پی دی اف (pdf) هم توانست کمک قابل توجهی بکند.

هرچند که خواندن کتاب های پی دی اف (PDF) بین مردم فراگیر نشد. اما گاهی اوقات شما به عنوان مولف و یا مترجم قصد دارید به چاپ کتاب پی دی اف خود بپردازید. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که باید چه نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید کتاب pdf خود را چاپ کنید.

اگر یک نظر سنجی بین خوانندگان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شود ، بدون تردید نتایج به سمت محبوب بودن کتاب کاغذی پیش خواهد رفت ، امادر واقعیت حق انتخابی در کار نیست و به هزار و یک دلیل که از جمله می توان به نایاب شدن، تحریم شدن و… اشاره کرد.

 

از سوی دیگر چاپ کتاب شعر بهترین شیوه برای حفظ و نگهداری حقوق مادی و معنوی اشعار شما است و موجب می‌شود تا اشعار شما به صورت رسمی در پایگاه‌های کتابخانه‌ ملی و وزارت ارشاد به ثبت برسند و در آینده‌ کسی نمیتواند اشعار شما را به صورت کتاب و یا در آثار ترانه و موزیک خود (به شکل ترانه) بدون اطلاع شما استفاده کرده و به نام خود ثبت نماید.

چه تیراژی برای کتاب شعر مناسب است؟

بعد از اینکه تصمیم گرفتید اشعار خود را چاپ و روانه بازار کنید، باید برآوردی از تعداد مخاطبین کتاب خود داشته باشید. شیرینی چاپ اولین کتابتان را با صرف هزینه‌های گزاف تلخ نکنید.

کدام نشر را برای چاپ کتاب شعرانتخاب کنیم ؟ بهترین انتشارات چاپ کتاب شعر

ناشرانی زیادی حاضر در سطح کشور وجود دارد که خدمات چاپ و نشر کتاب را ارائه میدهند. نخست باید مطمئن باشید که ناشر مورد نظرتان شما را در جریان تمامی مراحل اخذ مجوزات و چاپ خواهد گذاشت.

چه بسیار شاعران و داستان‌ نویسان جوانی که بعد از یک تجربه‌ ی بد از چاپ اولین کتابشان به ما مراجعه کرده .

همچنین بد نیست نمونه کتاب‌های پیشین ناشر را از لحاظ کیفیت کاغذ، چاپ، طراحی جلد، صفحه‌آرایی و… بررسی کنید و اطمینان پیدا کنید که کتابتان با کیفیت بسیار بالا به چاپ خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *