صفر تا صد مراحل چاپ کتاب

انجام کلیه مراحل مرتبط با چاپ

سحر صیادی همکار  انتشارات دانشیاران

chap-ketab-fsayde68   اینستا

هر کسی از کودکی هنرش در درونش نهفته است . وخواهی ،نخواهی به سمت علاقه اش سوق می خورد نویسندگی هم یکی از هنرهایی ست که خیلی ها به آن علاقه دارند ، و برایش تلاش میکنند و البته کار هرکسی نیست . از آنجایی که کتاب مراحل خاص خودش را باید طی کند تا به چاپ برسد من هم موفق شدم در این زمینه کارهایی نظیر ویراستاری ،تصویر سازی ،صفحه آرایی و هر آنچه مربوط به چاپ میشود را بیاموزم تا با همکاری انتشارات دانشیاران در خدمت همه‌ی عزیزان باشیم . از صفر تا ۱۰۰کار خود را به ما بسپارید به بهترین نحو و با نازلترین قیمت برای شما عزیزان انجام می دهیم .

چاپ کتاب و کلیه مراحل اداری لازم در جهت انجام آن

سحر صیادی ویراستاری ،تصویر سازی ،صفحه آرا

مراحل قانونی که برای چاپ کتاب باید طی شود چیست؟ این سوالی است که تمامی نویسندگان به پاسخ آن نیاز خواهند داشت. اینکه بدانند باید چه مراحلی را برای چاپ کتاب خود طی نمایند قطعاً برای نویسنده‌ای که مدت‌زمان زیادی را برای کتاب خود صرف نموده است بسیار مهم و بااهمیت می‌باشد.

نویسندگان دو انتخاب دارند. می‌توانند تمامی امور مرتبط با چاپ کتاب خود را به یک انتشارات محول نمایند. در این صورت دیگر هیچ نیازی به انجام اقدامی نخواهند داشت. تنها کافی است فایلی از کتاب و مشخصات شناسنامه آن را به ناشر ارائه نمایند. الباقی موارد توسط خود انتشارات انجام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja