جهت خرید برنج هاشمی ارزان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

خرید برنج هاشمی و نگهداری از برنج

وقتی خرید برنج هاشمی را انجام دادید، نکته بعدی که ذهن شما را مشغول می کند، جایی است که باید کیسه ها در آنجا نگه دارید. زیرا برنج ایرانی شپشک و کرم می گذارد. در ادامه چند توصیه در این زمینه آورده شده است.

· کیسه های برنج خود را در جای خشک و خنک بگذارید.

· بین کیسه ها با زمین و دیوار فاصله ایجاد کنید.

· بهترین کیسه برای نگهداری حجم زیادی از برنج گونی های نخی هستند.

· برای نگه داشتن حجم کم برنج ظرف های شیشه ای، پلاستیکی و فلزی هم مناسب هستند. ظرف های شیشه ای به دلیل محافظت از طعم و عطر برنج از ظرف های پلاستیکی مناسب ترند.

· یکی از مهم ترین مسائلی که بعد از خرید برنج هاشمی باید به آن دقت داشته شود، قرار دادن حبه سیر، فلفل تند و خشک شده، میخک، میخ یا میلگرد آهنی، برگ یا پوست گردو، برگ درخت چریش، نمک، زنجبیل و زردچوبه در داخل کیسه ها و میان دانه های برنج است که  از شپشک زدن جلوگیری شود.

· برنج هرگز نباید در معرض تابش نور خورشید باشد.

· گذاشتن جاذب اکسیژن در کیسه برنج نیز می تواند از شپشک زدن آن جلوگیری کند.

· مطمئن شدن از زمان خشک کردن برنج نیز حائز اهمیت است. اگر به دانه های برنج زمان کافی برای خشک شدن داده نشود، احتمال شپشک زدن آنها بیشتر خواهد شد.

در زمان خرید برنج هاشمی از سایت گیلان کشت این اطمینان به شما داده می شود که زمان لازم برای خشک کردن برنج در دستگاه خشک کن صرف خواهد شد تا مصرف کننده نگرانی از بابت نگهداری برنج های خود نداشته باشد. برای خرید برنج هاشمی شمال به این لینک مراجعه کنید.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *