فواید عرق اسطوخودوس برای سلامتی

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

 فواید عرق اسطوخودوس برای سلامتی

اسطوخودوس یا گل‌های لاوندر که نام دیگر آن لاواندا است از خانواده نعنائیان است. اسطوخودوس گیاهی چند ساله به شکل بوته کوچک به طول نیم متر است. گل‌های اسطوخودوس دارای گل‌های کوچک خوشه‌ای آبی یا قرمز سیر تا بنفش دارد. بخش مورد استفاده این گیاه سرشاخه‌های برگدار و گل‌دار آن است که علاوه بر مصارف درمانی، اسانس گیری نیز از آن‌ها به عمل می آید. گیاه اسطوخودوس یا همان گل‌های لاوندر سرشار از خاصیت و فوایدی است که برای آرامش جسم و روح مفید است. برخی از این خواص عبارتند از اثر مقوی در رفع آسم، درمان زخم‌های کهنه، درمان تهوع، سلامت پوست و مو، تقویت معده، پاکسازی کبد و… هستند.

 فواید عرق اسطوخودوس برای سلامتی 

عرق اسطوخودوس یک آنتی‌بیوتیک طبیعی است که خواص آن موجب ضد عفونی کردن بدن می‌شود. خواص عرق اسطخودوس برای اعصاب و ایجاد آرامش مفید است. عرق اسطوخودوس شیر مادران را افزایش می‌دهد و از ایجاد نفخ جلوگیری می‌کند. شربت اسطوخودوس برای رفع سردرد استفاده می‌شود و تأثیر خوبی در آرام کردن دردهای میگرنی دارد. همچنین با افزایش آرامش موجب می‌شود خوابی آرام داشته باشید. عرق این عرق طبیعی تنگی نفس را درمان می‌کند و برای رفع دل درد و دل پیچه مصرف می‌شود. یکی از فواید بی‌نظیر آن، پاکسازی مجرای ادرار و رفع عفونت آن است. برای بهتر شدن شرایط پوست و مو مصرف این عرق در طب سنتی توصیه شده است. خواص عرق اسطوخودوس برای لاغری و تناسب اندام استفاده می‌شود.

خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *