دارچین یا داروخانه؟؟؟

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

دارچین یا داروخانه؟؟؟

دارچین را با آن عطر و طعم دلپذیرش باید پادشاه ادویه‌ها بدانیم. عصاره این ادویه خواص زیادی برای سلامت بدن دارد، این عرق گیاهی مثل عرق نعناع مشکلات مربوط به روده و معده را برطرف می‌کند. اگر نفخ شکم دارید، عرق دارچین را فراموش نکنید.

طبع عرق دارچین از نظر طب سنتی گرم و خشک است. در قرون وسطی از عرق دارچین و عصاره دارچین برای درمان سرفه و گلودرد استفاده می‌کردند. عرق دارچین هم مانند عرق کاسنی و سایر عرقیجات گیاهی یک ماده با خاصیت لاغر کنندگی است.

خواص دارویی شگفت انگیز دارچین

  • کنترل قند خون،  کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید،  پیشگیری از آلزایمر، جلوگیری از عفونت و ورود ویروس ها، تقویت عملکرد بدن، پیشگیری از بیماری های قلبی، بهبود گردش خون،  تسکین دردهای عضلات و سردرد،  جلوگیری از سرطان، افزایش شیر مادر، جلوگیری از خونریزی ، کمک به بهداشت دهان و دندان، کنترل و دفع حشرات، حجم دهندگی لب، کمک به بهبود و تقویت روحیه، کمک به درمان بیماری  PMS، از بین برنده باکتری های ایکولای، کمک به هضم غذا و رفع مشکلات گوارش
  • درمان دندان درد، درمان سرفه ها و سرماخوردگی های معمول، کمک به تحریک و افزایش رشد مو ، ماسک صورت دارچین برای از بین بردن آکنه، اسکراب پوست های خشک،  خوش بو کننده نفس، جلوگیری از پیری و چین و چروک پوست، مدیریت و کنترل وزن، کاهش اضطراب و استرس، مبارزه با آلرژی، جلوگیری و درمان قارچ، جلوگیری از کاهش سطح یادگیری و مراقبت از فعالیت‌های مغزی ، منبع غنی آنتی‌اکسیدان، کاهش کلسترول بد خون،  افزایش میل جنسی، درمان اگزما، بهبود عادت ماهانه، نگه‌دارنده‌ی مواد غذایی، راز جوانی و کم خونی، کاهش درد عضلانی، خاصیت تب بر، درمان ام اس، درمان نفخ و جایگزین مناسب برای شکر .

خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

۰ دیدگاه برای “دارچین یا داروخانه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja