فروش روغن زیتون زیر قیمت بازار

جهت خرید روغن زیتون با تخفیف با شماره زیر تماس بگیرید

09201383718 , 021-77644417

 

روغن زیتون از میوه درخت زیتون به دست می‌آید. این درخت نخستین بار در کرانه‌های دریای مدیترانه پرورش یافت. این ماده غذایی را با فشردن میوه زیتون به دست می‌آورند که دارای مقدار زیادی چربی سیر نشده است.

روغن به وسیلهٔ خرد کردن کامل زیتون و جدا کردن روغن به وسیلهٔ روش‌های مکانیکی یا شیمیایی تولید می‌شود. این روغن در آشپزی، تولید لوازم آرایش، تولید دارو و صابون کاربردهای گوناگون دارد. در قدیم از روغن زیتون به عنوان سوخت چراغ‌های روغنی نیز استفاده می‌کرده‌اند. این ماده غذایی در سراسر جهان به کار برده می‌شود. بیشترین مصرف آن در کشورهای پیرامون مدیترانه است.

خرید  این روغن کار ساده‌ای نیست! تنوع برندها زیاد است و قیمت‌ها متفاوتند. اما با دانستن نکته‌هایی که در این مطلب از «درجه» به شما می‌گوییم، دیگر با خیال راحت بخرید.در سوپر مارکت شیشه‌های روغن زیتون را بالا و پایین می‌کنید و به قیمت‌ها نگاهی می‌اندازید، اما در آخر مجبورید شانسی یکی را بر‌دارید؛ چراکه ممکن است با انواع این روغن آشنا نباشید، فرق بسته‌بندی‌ها را ندانید و حسابی گیج شوید. اما بدانید که شما تنها نیستند و خیلی‌ها نمی‌دانند چه خوب است و کدام را باید بخرند.

گونه‌ها[ویرایش]

در میان بسیاری از انواع مختلف زیتون‌ها فهرستی از ارقام زیتون وجود دارد: در یونان Koroneiki, Lianolia, Chondrolia با نام مستعار (Throumbolia), Tsounati, Patrinia و… در اسپانیا، مهم‌ترین ارقام عبارتند از: Arbequina Picual, Hojiblanca، و Manzanillo de Jaén، در ایتالیا Frantoio, Leccino Pendolino, Moraiolo در فرانسه، Picholine در کالیفرنیا Mission، در پرتغال Galega، در کرواسی Oblica و Leccino. این ماده غذایی در ارقام متفاوت با عطر و طعم و (عمر مفید) مختلف می‌باشد.

 

منبع: درجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja