چاپ کتاب از پایان نامه و رساله

چاپ کتاب از پایان نامه و رساله

انتشارات دانشیاران مرکز تحصصی چاپ رایگان کتاب

 جمله دغدغه‌های بسیاری از دانشجویان در مقاطع تحصیلی بالا این است که پس از دفاع از پایان نامه و مکتوب شدن آن. این اثر با ارزش به کتابخانه دانشگاه منتقل  و از دسترس افراد زیادی در جامعه دور می‌گردد. یکی از اهداف اصلی این انتشارات ارتقاء سطح علمی کشور بوده. که همین امر باعث و  این انتشارات بر آن شود. که به دانشجویان فرهیخته کشور کمک نماید تا حاصل پژوهش خود را به کتاب تبدیل کنند.  علاوه بر کار فرهنگی انجام شده برای دانشجویان نیز امتیاز داشته و باعث تکمیل رزومه آن‌ها نیز می‌گردد.

پژوهشگران علاقمند به چاپ کتاب؟

پژوهشگرانی که قصد چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه ی خود به کتاب و یا چاپ کتاب از پایان نامه ی خود را دارند و می خواهند با چاپ کتاب رزومه دکترای خود را تقویت کنند (فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا و اساتید دانشگاه ها و نویسندگان و …) قبل از تبدیل پایان نامه خود به کتاب و جزوه درسی خود به کتاب و یا چاپ هرگونه کتاب مطالب زیر را به دقت مطالعه فرموده تا با کسب آگاهی بیشتر از شرایط چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب بتوانند اقدام کنند. انتشارات دانشیاران  این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد تا بتوانید با حداقل هزینه پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنید. تبدیل پایان نامه به کتاب شرایط خاصی را نمی طلبد و افراد متقاضی می توانند با کمی تغییرات در پایان نامه خود امکان تبدیل پایان نامه به کتاب را فراهم آورند.

چگونه می توان پایان نامه را کتاب کرد؟

  • در فایل پایان نامه کلمات پایان نامه، مقاله، تحقیق، پژوهش و … به کلمه کتاب تبدیل می‌شود و عبارات استاد راهنما-استاد مشاور و هر گونه نشانه ای از پایان نامه بودن از فایل حذف می شود.
  • چکیده در فایل کتاب به پیشگفتار تبدیل می‌گردد.
  • بخش های مربوط به نتیجه گیری ویرایش می گردد.
  • از آنجا که اطلاعات پایان نامه بیشتر به صورت موردی می‌باشد جهت تبدیل به کتاب شایسته است اطلاعات آن بسط داده شود و جهان‌شمول گردد.
  • قطع پایان نامه A4 بوده و بعد از تبدیل به فایل کتاب (معمولاٌ قطع وزیری) چون سایز آن کمتر می‌شود لذا تعداد صفحات اضافه می‌شود به عنوان مثال ۱۰۰ صفحه پایان نامه تقریباً به ۱۳۰ صفحه کتاب تبدیل می‌شود. از آنجا که پایان نامه جنبه علمی دارد لذا سایز پیشنهادی وزیری می باشد. البته امکان چاپ به همان صورت A4 (سایز  رحلی) وجود دارد ولی مرسوم نیست.
  • معمولاً پایان نامه ها دارای فهرست مفصلی در مورد مطالب، عکس ها و  همچنین نمودارها و جداول هستند که باید به صورت یک فهرست مناسب برای کتاب و به صورت کلی درآید، فهرست عکس ها و نمودارها و جداول می بایست حذف گرد
  • انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب  09201383718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *