خرید کتاب اصفهان نگین جهان، خشتی، دو زبانه

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب اصفهان نگین جهان، خشتی، دو زبانه

کتاب نفیس

کتاب نفیس، کتابی است که از نظر محتوا دارای محتوا ارزشمند و معنوی باشد و از طرفی از ظاهری زیبا و کیفیت بالای چاپ برخوردار باشد. باید به این نکته توجه کرد که بیشتر کتاب های نفیس نویسنده محور نیستند. زیرا محتوای بسیاری از کتاب های نفیس را آثار ماندگار و کهن ادبیات ایران و آثار ارزشمند دینی تشکیل می دهند. به طور کلی کتاب های نفیس را به چهار دسته کلی تقسیم می کنند.

دسته اول کتابها و آثار دینی مانند قرآن و نهج البلاغه، دسته دوم آثار کهن ادبیات ایران مانند شاهنامه و دیوان حافظ آثار سایر بزرگان و نویسندگان ایرانی، دسته سوم آثار نگارگری، خوشنویسی و عکاسی، و دسته آخر آثار مربوط به ایران شناسی و معرفی طبیعت ایران و مردم شناسی است.

کتاب های نفیس ایرانشناسی

مجموعه کتاب های عکس پیرامون طبیعت، آثار باستانی، مردم شناسی ایران و استانهای مختلف.

معرفی کتاب

کتاب اصفهان نگین جهان خشتی دو زبانه نوشته م. آزاد و آثار گروهی از عکاسان است.
موضوع کتاب: جغرافیا و ایرانشناسی, کتاب نفیس, عکس‌هایی بسیار زیبا و دیدنی اصفهان، مکان‌ های تاریخی

کتابی نفیس شامل عکس‌هایی بسیار زیبا و دیدنی از شهر اصفهان، همراه با مکان‌ های تاریخی از چند عکاس معروف ایران

در طول تاریخ به آسانی نمی‌توان رد شهر اصفهان را به‌طور پیوسته دنبال کرد، هر چند اصفهان در مرکز فلات ایران قرار داشت. به سبب آن که در دوران پیش از اسلام گرانیگاه شاهنشاهی‌های هخامنشی تا ساسانی، قلمرو غربی این شاهنشاهی‌ها و به خصوص میان‌رودان بود، این شهر در کانون توجه این دودمان‌ها قرار نداشت. در طول تاریخ تا دوران اسلامی می‌توان در محل فعلی شهر اصفهان ردپای شهرهای مختلفی تحت نام‌های مختلف، محل‌های مختلف و حتی مردمان متفاوتی را پیگیری نمود.

اصفهان به خاطر وجود زاینده رود و شرایط طبیعی مناسبی که داشت، احتمالاً از نیمه دوم هزاره ۴ ق. م شاهد شکل‌گیری آبادی‌های بسیاری بوده‌است. سال شکل‌گیری شهر اصفهان با ابهام رو به رو است و اطلاع دقیقی از آن در دست نیست و بیشتر در افسانه‌ها و داستان‌ها به کیقباد اشاره شده‌است. طبق آنچه لاکهارت بیان داشته اصفهان تا قرن ۴ ه‍.ق / ۱۰ م با این عنوان امروزی و به این صورت وجود نداشته، در واقع جی شهر اصلی اصفهان بوده‌است.

انتشارات دانشیاران کتابهای برتر و باکیفیت را بررسی و دسته بندی کرده و سپس بهترین پیشنهاد خرید کالاها را در اختیار کاربران قرار میدهید.برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ما با شماره 09201383718 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *