خرید کتاب ایران انسان طبیعت زندگی

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب ایران انسان طبیعت زندگی

کتاب نفیس

کتاب نفیس، کتابی است که از نظر محتوا دارای محتوا ارزشمند و معنوی باشد و از طرفی از ظاهری زیبا و کیفیت بالای چاپ برخوردار باشد. باید به این نکته توجه کرد که بیشتر کتاب های نفیس نویسنده محور نیستند. زیرا محتوای بسیاری از کتاب های نفیس را آثار ماندگار و کهن ادبیات ایران و آثار ارزشمند دینی تشکیل می دهند. به طور کلی کتاب های نفیس را به چهار دسته کلی تقسیم می کنند.

دسته اول کتابها و آثار دینی مانند قرآن و نهج البلاغه، دسته دوم آثار کهن ادبیات ایران مانند شاهنامه و دیوان حافظ آثار سایر بزرگان و نویسندگان ایرانی، دسته سوم آثار نگارگری، خوشنویسی و عکاسی، و دسته آخر آثار مربوط به ایران شناسی و معرفی طبیعت ایران و مردم شناسی است.

کتاب های نفیس ایرانشناسی

مجموعه کتاب های عکس پیرامون طبیعت، آثار باستانی، مردم شناسی ایران و استانهای مختلف.

توضیحات کتاب

کتاب ایران انسان طبیعت زندگی رحلی دو زبانه نوشته علی اکبر عبدالرشیدی عکاس افشین بختیار و خوشنویسی روی جلد استاد شیرچی با ترجمه علی اکبر عبدالرشیدی, توسط نشر گویا به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: جغرافیا و ایرانشناسی, کتاب نفیس, عکس‌های دهه اخیر افشین بختیار, جستجوی زیبایی از کویر تا جنگل‌های انبوه

”ایران، انسان، طبیعت، زندگی” مجموعه عکس‌های دهه اخیر افشین بختیار، عکاس با ذوق ایرانی است، که تجسمی نوین از ایران دیروز و امروز را ارائه می‌دهد. او در این کتاب که به دو زبان فارسی، انگلیسی ترجمه شده، بیننده را با خود به سفر می‌برد.

سفری در جستجوی زیبایی از کویر تا جنگل‌های انبوه، از مراتع سرسبز تا دامنه کوه‌ها. همچنین اطلاعات مختصری در رابطه با موضوع عکس‌های موجود ارائه شده است.

انتشارات دانشیاران کتابهای برتر و باکیفیت را بررسی و دسته بندی کرده و سپس بهترین پیشنهاد خرید کالاها را در اختیار کاربران قرار میدهید.برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ما با شماره 09201383718 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *