خرید کتاب شرح آرزومندی استاد محمد حیدری

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب شرح آرزومندی استاد محمد حیدری

کتاب از جمله آثار به یاد ماندنی و ماندگار و تاثیرگذار در زندگی هر فرد است. افکار و ذهنیت افراد با توجه به کتاب هایی که می خوانند تغییر کرده و بزرگ می شود.

 کتاب نفیس

کتاب نفیس، کتابی است که از نظر محتوا دارای محتوا ارزشمند و معنوی باشد و از طرفی از ظاهری زیبا و کیفیت بالای چاپ برخوردار باشد. باید به این نکته توجه کرد که بیشتر کتاب های نفیس نویسنده محور نیستند. زیرا محتوای بسیاری از کتاب های نفیس را آثار ماندگار و کهن ادبیات ایران و آثار ارزشمند دینی تشکیل می دهند. به طور کلی کتاب های نفیس را به چهار دسته کلی تقسیم می کنند. دسته اول کتابها و آثار دینی مانند قرآن و نهج البلاغه، دسته دوم آثار کهن ادبیات ایران مانند شاهنامه و دیوان حافظ آثار سایر بزرگان و نویسندگان ایرانی، دسته سوم آثار نگارگری، خوشنویسی و عکاسی، و دسته آخر آثار مربوط به ایران شناسی و معرفی طبیعت ایران و مردم شناسی است.

کتاب های نفیس هنری

مجموعه ای از آثار هنرمندانی از قبیل محمود فرشچیان،اسماعیل زاده،شکیبا،عباس کاتوزیان و…

انتشارات دانشیاران

 مجموعه ای بی نظیر از کتاب های نفیس مذهبی،شعروادبی،ایرانشناسی و هنری را گرد هم آورده تا علاقمندان و دوستداران کتب نفیس ،مجموعه داران و هنرمندان در تمامی نقاط دنیا از این گنجینه ارزشمند بهره مند گردد.

کتاب شرح آرزومندی استاد محمد حیدری

کتاب نفیس شامل قطعاتی زیبا و چشم نواز از استاد محمد حیدری که بر روی کاغذ گلاسه با چاپ ۴ رنگ و کیفیت بسیار بالا به چاپ رسیده است.

در کتاب شرح آرزومندی قطعات منتخبی به قلم استاد حیدری از ۵ شاعر نامدار و سخنوران مشهور ایرانی  خیام نیشابوری، شمس تبریزی، مولوی بلخی، سعدی شیرازی و حافظ شیرازی به نگارش در آمده که کیفیت انها به شرح زیر می باشد

خیام نیشابوری ۷ قطعه

شمس تبریزی ۷ قطعه

مولوی بلخی ۷ قطعه

سعدی شیرازی ۷ قطعه

حافظ شیرازی ۷ قطعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *