خرید کتاب شکوه تخت جمشید

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب شکوه تخت جمشید

کتاب نفیس چیست؟

به طور خلاصه، کتاب نفیس کتابی است که از نظر محتوا ارزشمند و متعالی باشد و از نظر فیزیکی از جلد و کاغذ با کیفیت و ظاهر هنرمندانه و ماندگار برخوردار باشد. کتاب های نفیس به پنج دسته تقسیم می شوند که از میان این پنج دسته دو دسته اول از انواع دیگر بیشتر رایج هستند و دارای محبوبیت بیشتری نیز می باشند. این پنج دسته عبارتند از:

  • کتب نفیس مذهبی
  • کتابهای نفیس ادبی
  • کتاب نفیس هنری
  • کتابهای نفیس چاپ عکسی
  • کتاب های نفیس ایران شناسی گردشگری

کتابهای نفیس ایرانشناسی

مجموعه کتاب های عکس پیرامون طبیعت، آثار باستانی، مردم شناسی ایران و استانهای مختلف.

توضیحات کتاب

این کتاب نفیس تاریخی درمورد تاریخ ایران است ، مستند شکوه تخت جمشید را  به همه کسانی که به دنبال ایرانی 300 ساله بوده اند پیشنهاد می کنیم. این فیلم را نیز با دقت تماشا کنند تا حقایق تاریخ را بهتر بشناسند.

در این مستند فوق العاده زیبا با بازسازی 3بعدی تخت جمشید و استفاده از ایران شناسان برجسته کشورهای اروپایی و امریکایی و بهره گیری از کتابهای معتبر تاریخی دنیا حقایقی از حکومت هخامنشیان و فعالیت های چشمگیر شاهان هخامنشی مطرح می شد. که می تواند تن هر ایرانی را به لرزه درآورد. شکوه تخت جمشید اولین فیلم مستند ایرانی است که با اتکا به این شیوه تازه ساخته  شده است. n10

از کاخهای بازسازی شده در این فیلم گاه یکی دو سه ستون باقی مانده است. و گاه ردیفی از پایه ستون هایی که تنها طرحی مبهم از اصل به دست می دهند. برای بازساختن این کاخها و مجموعه تخت جمشید مطالعات بسیاری از باستانشاسان دستمایه ی کار بوده است.

شکوه تخت جمشید که بر روی لوح فشرده (در دو نسخه فارسی و انگلیسی) عرضه می شود، همراه با کتابی است. با همین عنوان که آن هم در صنعت نشر ایران طراحی کم نظیری دارد.

 

----

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *