خرید کتاب شکوه سپاهان دو زبانه به همراه سی دی

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب شکوه سپاهان دو زبانه به همراه سی دی

کتاب نفیس چیست؟

به طور خلاصه، کتاب نفیس کتابی است که از نظر محتوا ارزشمند و متعالی باشد و از نظر فیزیکی از جلد و کاغذ با کیفیت و ظاهر هنرمندانه و ماندگار برخوردار باشد. کتاب های نفیس به پنج دسته تقسیم می شوند که از میان این پنج دسته دو دسته اول از انواع دیگر بیشتر رایج هستند و دارای محبوبیت بیشتری نیز می باشند. این پنج دسته عبارتند از:

  • کتب نفیس مذهبی
  • کتابهای نفیس ادبی
  • کتاب نفیس هنری
  • کتابهای نفیس چاپ عکسی
  • کتاب های نفیس ایران شناسی گردشگری

کتابهای نفیس ایرانشناسی

مجموعه کتاب های عکس پیرامون طبیعت، آثار باستانی، مردم شناسی ایران و استانهای مختلف

توضیحات کتاب

کتاب شکوه سپاهان دو زبانه به همراه سی دی نوشته فرزین رضائیان و عکس جهانبخش مهربخش, حسین حضرتی سوئینی, توسط نشر گویا به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: جغرافیا و ایرانشناسی, کتاب نفیس, فضاهای تاریخی اصفهان, بناهای تاریخی

کتاب «شکوه سپاهان» مزین به پیشگفتاری از دانشمند و متفکر معاصر، پروفسور سیدحسین نصر است. و علاوه بر دیدگاه‌های وی، نظرات سایر استادان بین‌المللی و هنرمندان نامی ایران‌زمین نیز بر استحکام و جامعیت آن افزوده است.

همچنین در این مجموعه به بازسازی‌های جالب و منحصربه‌فردی از فضاهای تاریخی اصفهان که یا کاملا از بین رفته‌اند. و یا اثر ناچیزی از آنها باقی‌مانده، پرداخته شده است. و بر این اساس برای مخاطبی که بارها اصفهان را از نزدیک دیده‌ و نیز حتی برای خود اهالی اصفهان این بازساز‌ی‌ها دارای تازگی خواهد بود.

میدان عتیق اصفهان، بازسازی شبکه باغ‌های هشت کیلومتری چهار باغ که اینک فقط خیابانی با آن نام باقی‌مانده است. به همراه بازی چوگان در میدان نقش جهان که ستون‌های سنگی دروازه‌های آن همچنان در شمال و جنوب میدان پا برجاست از جمله بازسازی‌ها و تصاویر جالب این کتاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *