خرید کتاب نستعلیق، جواهر پارسی

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب نستعلیق، جواهر پارسی

کتاب از جمله آثار به یاد ماندنی و ماندگار و تاثیرگذار در زندگی هر فرد است. افکار و ذهنیت افراد با توجه به کتاب هایی که می خوانند تغییر کرده و بزرگ می شود.

 کتاب نفیس

کتاب نفیس، کتابی است که از نظر محتوا دارای محتوا ارزشمند و معنوی باشد و از طرفی از ظاهری زیبا و کیفیت بالای چاپ برخوردار باشد. باید به این نکته توجه کرد که بیشتر کتاب های نفیس نویسنده محور نیستند. زیرا محتوای بسیاری از کتاب های نفیس را آثار ماندگار و کهن ادبیات ایران و آثار ارزشمند دینی تشکیل می دهند. به طور کلی کتاب های نفیس را به چهار دسته کلی تقسیم می کنند. دسته اول کتابها و آثار دینی مانند قرآن و نهج البلاغه، دسته دوم آثار کهن ادبیات ایران مانند شاهنامه و دیوان حافظ آثار سایر بزرگان و نویسندگان ایرانی، دسته سوم آثار نگارگری، خوشنویسی و عکاسی، و دسته آخر آثار مربوط به ایران شناسی و معرفی طبیعت ایران و مردم شناسی است.

کتاب های نفیس هنری

مجموعه ای از آثار هنرمندانی از قبیل محمود فرشچیان،اسماعیل زاده،شکیبا،عباس کاتوزیان و…

انتشارات دانشیاران

 مجموعه ای بی نظیر از کتاب های نفیس مذهبی،شعروادبی،ایرانشناسی و هنری را گرد هم آورده تا علاقمندان و دوستداران کتب نفیس ،مجموعه داران و هنرمندان در تمامی نقاط دنیا از این گنجینه ارزشمند بهره مند گردد.

ویژگی های کتاب

در این کتاب استاد بختیاری به موضوعات مختلفی پرداخته است.

نسبت طلایی در نستعلیق

هسته و سلول فراکتالی نستعلیق

زاویه لمیدگی نستعلیق

سطر نویسی نستعلیق

چلیپا نویسی نستعلیق

کتابت نستعلیق

شکل نقطه نستعلیق

مکرر نویسی نستعلیق

صاف نویسی

ظرفیت بیکران چیدمان در نستعلیق

سه زاویه تعیین کننده

واکاوی حروف و کلمات

در انتهای کتاب هم تعداد بسیار زیادی از آثار استاد جواد بختیاری با کیفیت بسیار بالا به چاپ رسیده که می توانید به طور کامل با سبک مخصوص استاد بختیاری آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *