خرید کتاب کاشان نگین کبیر، خشتی، دو زبانه

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب کاشان نگین کبیر، خشتی، دو زبانه

کتاب نفیس

کتاب نفیس، کتابی است که از نظر محتوا دارای محتوا ارزشمند و معنوی باشد و از طرفی از ظاهری زیبا و کیفیت بالای چاپ برخوردار باشد. باید به این نکته توجه کرد که بیشتر کتاب های نفیس نویسنده محور نیستند. زیرا محتوای بسیاری از کتاب های نفیس را آثار ماندگار و کهن ادبیات ایران و آثار ارزشمند دینی تشکیل می دهند. به طور کلی کتاب های نفیس را به چهار دسته کلی تقسیم می کنند.

دسته اول کتابها و آثار دینی مانند قرآن و نهج البلاغه، دسته دوم آثار کهن ادبیات ایران مانند شاهنامه و دیوان حافظ آثار سایر بزرگان و نویسندگان ایرانی، دسته سوم آثار نگارگری، خوشنویسی و عکاسی، و دسته آخر آثار مربوط به ایران شناسی و معرفی طبیعت ایران و مردم شناسی است.

کتاب های نفیس ایرانشناسی

مجموعه کتاب های عکس پیرامون طبیعت، آثار باستانی، مردم شناسی ایران و استانهای مختلف.

معرفی کتاب

کتاب کاشان نگین کبیر خشتی دو زبانه نوشته هنگامه دولتشاهی و عکس رضا نور بختیار, سعید محمودی ازناوه, همایون امیر یگانه با خوشنویسی روی جلد استاد شیرچی است.
موضوع کتاب: جغرافیا و ایرانشناسی, کتاب نفیس, تصاویری از میراث فرهنگی، جاذبه‌های طبیعی، چهره و پوشش مردم کاشان

کتاب حاضر تصاویری از میراث فرهنگی، جاذبه‌های طبیعی، چهره و پوشش مردم کاشان را پیش‌روی مخاطبان قرار می‌دهد.

شهری تاریخی است که مرکز شهرستان است و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان پس از مرکز استان اصفهان می‌باشد. این شهر زادگاه یکی از کهن‌ترین تمدن‌های جهان در منطقه ای بنام سیلک با قدمتی بیش از هفت هزار سال است.کاشان بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران است.

کاشان مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران است. این شهر دارای بیش از هفت هزار سال قدمت شهرنشینی و یکی از زیباترین شهرهای ایران است.و دارای روستاهای تاریخی و زیبا با آب و هوای ییلاقی مانند روستاهای زیبا و تاریخی قهرود و ابیانه میباشد.

کاشان یکی از نخستین سکونت گاه‌های جمعی بشر روی کره خاکی با نام تمدن سیلک بوده‌است؛ و برخی چون جهانشاه درخشانی معتقدند این خطه در تکوین تمدن ایرانی نقش اساسی داشته‌است.

کاشان شهری با اصالت و با مشاهیر علمی و ادبی زیادی است و نقش پررنگی در صنعت گردشگری ایران دارد. عده‌ای از مورخین کاشان را نخستین شهر ایران و جهان می‌دانند.

انتشارات دانشیاران کتابهای برتر و باکیفیت را بررسی و دسته بندی کرده و سپس بهترین پیشنهاد خرید کالاها را در اختیار کاربران قرار میدهید.برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ما با شماره 09201383718 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja