طبع عرق بیدمشک چیست؟

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

طبع عرق بیدمشک چیست؟

بیدمشک درختچه‌ زینتی است که گل‌های معطر شبیه دم گربه و زرد کمرنگی دارد. معمولاً گل‌های بیدمشک قبل از برگ‌ها رشد می‌کنند. این گیاه را به اسم‌های دیگری مثل شاه بید، گربه بید، بید مصری، بید طبری و غیره هم صدا می‌زنند.

به اسانس معطری که از این گیاه تهیه می‌شود عرق بیدمشک می‌گویند که علاوه بر عطر دلنشین از خواص درمانی فوق‌العاده‌ای هم برخوردار است. این گیاه طبع سرد و مرطوب دارد و برای تسکین سردردهای مزاجی در طب سنتی تجویز می‌شود. وجود ترکیباتی مثل تانن در این گیاه باعث رفع درد و خستگی و تقویت قلب است و به ‌نوعی آرام‌بخش گیاهی محسوب می‌شود.

طبع عرق بیدمشک چیست؟

در طب سنتی به مصرف عرقیات گیاهی بسیار توصیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در این زمینه توجه کنید، طبع آن‌ها است. افراد دارای مزاج‌های مختلفی هستند. طب سنتی باور دارد که خوردن غذاهای سرد برای افرادی که سردمزاج هستند باعث بیماری می‌شود. پیش از اینکه خوراکی‌های مختلف را امتحان کنید، باید با مزاج خود آشنا شوید. با شناخت مزاج خود می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های سازگار با شرایط بدنی خود را انتخاب کنید. طبیعت عرق بیدمشک سرد و مرطوب است، به همین دلیل خواص زیادی در فصل تابستان دارد و به رفع گرمازدگی کمک می‌کند. افرادی که مزاج گرم و خشک دارند، با مصرف آن به حفظ تعادل بدن خود کمک می‌کنند. مصرف عرق بیدمشک سردرد ناشی از گرم‌مزاجی را از بین می‌برد و مصرف آن به تسکین اعصاب و ایجاد آرامش کمک می‌کند. جالب است بدانید این عرق باعث تقویت قوای جنسی می‌شود و تب شدید را پایین می‌آورد.

با خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

۰ دیدگاه برای “طبع عرق بیدمشک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *