فواید عرق گل گاو زبان برای پوست

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

فواید عرق گل گاو زبان برای پوست

گل گاو زبان گیاهی زیبا و درمانیه که بیشتر در شمال ایران رشد میکنه. با اینکه تمام قسمت این گیاه ارغوانی دارای خواص داروییه ولی از گل‌هاش بیشتر استفاده می‌کنند. این گیاه رو میشه بعد از اینکه خشک شد مثل چای سیاه دم آورد و خورد. نوشیدن عرق گاو زبان یکی از اصلی ترین روش‌های نوش جان کردن این گیاه مفیده. خیلی از ماها در مورد تاثیر این عرق روی ایجاد آرامش شنیدیم و حتما تاثیرات مثبتش رو تجربه کردیم.

فواید عرق گل گاو زبان برای پوست

عرق گل گاو زبان برای درمان اگزما بسیار مفید است. این عرق برای روشنی پوست و درمان تیرگی استفاده می‌شود. عرق گل گاو زبان باعث شادابی و حفظ تازگی پوست می‌شود. خواص عرق گل گاو زبان برای جوانسازی و درمان علائم پیری پوست کاربرد دارد. این عرق گیاهی به صورت خوراکی و موضعی برای پوست استفاده می‌شود. مصرف موضعی آن به پاکسازی پوست از آلودگی‌ها کمک می‌کند.

قبل از استفاده مداوم از عرق گل گاو زبان برای پوست، بهتر است تست حساسیت انجام دهیم. ابتدا مقداری عرق گل گاو زبان روی پنبه می‌ریزیم و پوست را با آن ماساژ می‌دهیم. 15 دقیقه صبر می‌کنیم. در صورتی که اثری از قرمزی، سوزش، خارش و التهاب مشاهده نشد، می‌توانیم با خیال راحت از آن برای پوست استفاده کنیم.

خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

۰ دیدگاه برای “فواید عرق گل گاو زبان برای پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja