معرفی برنج هاشمی استخوانی

 

فروش برنج هاشمی استخوانی با تخفیف 

تلفن تماس 09201383718

انواع برنج هاشمی

معرفی برنج هاشمی استخوانی

در این قسمت به بررسی انواع برنج هاشمی می‌پردازیم و چند نمونه از انواع پرطرفدار و محبوب آن را به شما معرفی می‌کنیم.

 برنج هاشمی استخوانی

  از اقلام پرمحصول است و دلیل قیمت ارزان این برنج هم همین است. برنج استخوانی  از نظر ظاهری بسیار شبیه برنج طارم هاشمی است و کیفیت عطر و طعم آن بسیار مطلوب است اما بعد از برنج هاشمی،‌ طارم و علی کاظمی قرار می‌گیرد. علاوه بر آن این برنج بیشتر برای مصرف رستوران‌ها و شرکت‌های صنعتی بزرگ و هم‌چنین مراسم نذری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

برنج نیم دانه هاشمی:

استفاده از این نوع برنج هاشمی و هم‌چنین استفاده از برنج نیم دانه هاشمی برای پخت خوراک‌هایی مثل شیربرنج یا شعله‌زرد پیشنهاد می‌شود.توصیه این برنج به دلیل قیمت ارزان‌تر آن است.

 

شکل ظاهری برنج هاشمی استخوانی:

توجه داشته باشید که منظور از برنج اسـتخوانی، برنجی است که دانه آن سفت باشد و به راحتی نشکند. برنجی که مرغوب نباشد و  شیارهای بسیار ظریفی روی بدنه آن‌ها وجود دارد، شکننده است و در طول فرآیند پخت، دچار شکستگی می‌شود و پس از پخت یک‌دست نیست و ظاهر خوبی ندارد.برنج‌های استخوانی به این شکل شکنندگی ندارند و روی آن‌ها شیار وجود ندارد. از انواع این رقم می‌توان به برنج طارم استخوانی، برنج دم سیاه استخوانی، برنج هاشمی استخوانی و برنج شیرودی استخوانی نام برد که در بازار دیده وجود دارند و به فروش می‌رسند. هم‌چنین لازم به ذکر است هر چه زمان ماندگاری این محصول (برنج استخوانی یا شیرودی) بیشتر باشد، کیفیت آن هم افزایش پیدا می‌کند.

 

 برنج هاشمی دودی؛

خیلی‌ها تصور می‌کنند برنج هاشمی دودی نسبت به دیگر برنج ها متفاوت تر کشت می‌شود. اما برنج دودی همان برنج  خوش عطر و خوش مزه است که در مراحل تولید  به شکل نوع دودی تبدیل می شود. معمولاً برنج هاشمی دودی نسبت به برنج هاشمی عطری رنگ تیره تری دارد و دانه های آن به خاطر پخته شدن عطر متفاوت ترین تولید می کند.

 

 

فروش برنج هاشمی استخوانی با تخفیف 

تلفن تماس 09201383718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *