همه چیز در مورد چمپا

سفارش از شما ارسال از ما بهترینها را ازما بخواهید

همواره با تخفیف

تلفن تماس 09201383718

 

همه چیز در مورد چمپا

همه چیز در مورد چمپا برنج چمپا مانند گونه‌های مختلف برنج در ایران از یک سری مشخصات ظاهری برخوردار است که افراد با شناخت آن می‌توانند برنج اصل را از تقلبی تشخیص و بهترین کیفیت را خریداری کنند. از جمله مشخصات برنج چمپا دانه‌های کوتاه قد بوده که گرد و توپُر است. دارای عطر بسیار عالی است و بعد از پخت می‌توان از طعم بی نظیر آن لذت برد. وجود خواص فراوان موجود در این برنج باعث شده است تا بسیاری از کشاورزان در محیط‌های گرمسیری نسبت به کاشت و تولید آن اقدام نمایند.

ویژگی های خاص چمپا

این برنج بر اساس ویژگی‌های خاصی که دارد پس از پخت قد نمی‌کشد و در قالب نیم دانه و تمام دانه در بازار وجود دارد. طبع آن گرم بوده و نحوه پختش نسبت به گونه‌های دیگر متفاوت است. در واقع فوت و فن پخت برنج چمپا با سایر برنج‌های دیگر متفاوت است که نیاز به آزمون و خطا دارد. بر اساس ویژگی‌های ظاهری این برنج می‌توان گفت که برای استفاده در مجالس رسمی مناسب نیست.

کیفیت پخت برنج عنبربو

شاید به نظر بعضی ها این برنج بخاطر ریز بودن برازنده مصرف نباشد، اما عطر و بوی آن چنان دلبری میکند که نقصان ریز بودن آن زیاد به چشم نمی آید. این برنج بسیار خوش پخت است و احساس سنگینی به آدم دست نمی دهد. درست است این برنج برای پذیرایی از مهمان مناسب نیست ولی برای مصرف شخصی و روزانه انتخاب خوبی است.

 

طرز پخت برنج عنبربو

این برنج هم به روش آبکش و هم به روش کته قابل طبخ است. اما توصیه می شود برای حفظ ویتامین و ارزش غذایی و همچنین باقی ماندن عطر و بوی بی نظیر آن ابه روش کته درست شود.

خرید برنج عنبربو

 

جهت خریدبرنج عنبر بو ی با کیفیت فقط کافی با همکاران ما تماس بگیرید.

خرید برنج عنبر بو ی مرغوب و همواره با تخفیف

 تماس با کالا ارزان یا شماره 09201383718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja