چاپ رایگان کتاب

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب

چاپ کتاب در تمام زمینه ها و موضوعات

برای برخی از مولفین سوال است که اگر پول ندارم چطور کتاب چاپ کنم؟  حتما تعجب می کنید که چطور ؟ انتشارات ساهورا چاپ کتاب بدون هزینه دریافتی از مشتری را انجام میدهد. در ادامه به چگونگی این مطلب می پردازیم.

مراحل نوشتن ،چاپ تا نشر رایگان کتاب

 بسیاری از افراد علاقه مند و یا نیازمند به تالیف هستند  و بیشتر از همه علاقمندند   برای آنها رایگان تمام شود. یونسکو مفهوم کتاب را چنین تعریف کرده است: نشریه فرهنگی غیردوره ای که بدون شمارش جلد، چهل و نه صفحه یا بیشتر داشته باشد. همچنین دیدگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران نیز به این شکل است که: هر اثر چاپی که به منظور ارائه به عموم انتشار یافته و بیش از 25 صفحه داشته باشد، کتاب محسوب می شود. نشریات و ادواری ها کتاب به حساب نمی آیند.

نشر رایگان کتاب

بسیاری از انتشارات علاقه ای به کار با نویسندگان تازه کار ندارند. برخی انتشارات حاضر به نشر رایگان کتاب نویسندگان نخبه هستند. یعنی اگر نویسنده ای یک کتاب ارزشمند داشته باشد و توانایی مالی کافی برای چاپ آن را نداشته باشد، این ناشران به صورت رایگان آنرا انتشار می دهد. البته یکی از انواع قرارداهای چاپ کتاب نیز مشارکت در چاپ است که در آن تمام هزینه های چاپ و اخذ مجوز بر عهده ناشر است و نویسنده سودی از کتاب خود نخواهد برد.

با ما رایگان صاحب اثر شوید

در کوتاهرین زمان

جزوات و دست نوشته های خود را به کتاب تبدیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja