چای بابونه برای لاغری

محصولات کالا ارزان با کیفیت مطمئن و ارزان ارسال در سراسر کشور

تماس با همکاران کالا ارزان با شماره 09201383718

 

دمنوش بابونه:

دمنوش و یا چای بابونه یک نوشیدنی فوق‌العاده سالم و محبوب است که مزایای سلامتی مختلفی را به شما ارائه می‌دهد. سرشار از برخی آنتی اکسیدان‌های قدرتمند است که می‌تواند فواید متنوعی برای سلامتی از جمله کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی داشته باشد. اگرچه تحقیقات مربوط به دمنوش بابونه امیدوارکننده است، اما مطالعات علمی برای اثبات اثرات آن بر سلامتی صورت نگرفته است. با این وجود، نوشیدن بابونه بسیار بی‌خطر است و بسیاری از مردم به دلیل طعم خوشمزه و رایحه دلپذیری که دارد از نوشیدن آن لذت می‌برند. اگر می‌خواهید خواص گل بابونه بر بدن و سلامت خود کشف کنید، قطعا ارزشش را دارد که آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

لاغری با چای بابونه:

این چای یکی از دمنوش های گیاهی است که به کاهش وزن کمک می کند.

از خواص چای بابونه برای لاغری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقابله با استرس: 

  • اکثر ما وقتی تحت فشار زیاد هستیم بیش از حد غذا می خوریماسترس تأثیر مهمی روی دستگاه غدد درونریز دارد (این دستگاه مسئولیت تنظیم هورمون های کل بدن را بر عهده دارد.) استرس زیاد توازن هورمون های بدن را به هم می ریزد و باعث ترشح هورمون استرس می شود که به آن کورتیزول می گویندهمین مسئله به نوبه ی خود می تواند باعث کاهش متابولیسم و افزایش اشتها و افزایش وزن شودچای بابونه با مقابله با استرس از وقوع این تأثیرات جلوگیری می کند.

  • کمک به بهبود خواب:

  •  برای اینکه بتوانید وزن کم کنید یا حتی وزن فعلی خود را حفظ کنید باید خواب با کیفیت و کافی داشته باشیدوقتی خواب کافی نداشته باشید بدنتان برای بیدار ماندن و حفظ کارکرد خود به دنبال راه های جایگزین می گردد و همین جاست که به سراغ غذای اضافی می رویدچای بابونه به داشتن خواب راحت و آرام شدن ذهن و بدن کمک می کنددر زمان خواب، بدن ماده ای به نام سروتونین را ترشح می کندسروتونین اشتها را کاهش می دهد و تمایل به غذاهای ناسالم را مهار می کندخواب کافی سطح سروتونین را بالا می برد و حملات گرسنگی بی موقع را کاهش می دهد.

  • افزایش ترشح شیره های گوارشی:

  •  هضم شیمیایی پروتئین ها به وسیله ی مایعات هضم کننده ی اسیدی ای انجام می شود که توسط غدد گوارشی ترشح می شوند و شیره های گوارشی نام دارنداز آنجایی که این شیره های گوارشی به هضم و تجزیه ی غذاهای مصرفی کمک می کنند، برای کاهش وزن نیز ضروری اندکسانی که به کمبود این مواد دچار هستند، احتمالاً از متابولیسم پایین، مشکلات تنظیم قند خون، اشتهای کاذب، سطح انرژی پایین و اختلالات خواب و چندین مشکل دیگر رنج می برندچای بابونه به ترشح شیره های گوارشی کمک می کند و همین به نوبه ی خود به هضم صحیح مواد غذایی و کاهش وزن کمک می کند.

  • کنترل اشتها: 

  • یکی از مهم ترین خواص چای بابونه برای لاغری کمک به کاهش اشتها از طریق مهار حملات گرسنگی استتمایل زیاد نسبت به غذاهای ناسالم باعث پرخوری و در نتیجه افزایش وزن می شودچای بابونه برخلاف داروهای ضد اشتهای شیمیایی، یک داروی طبیعی برای کنترل اشتها است که این کار را از طریق افزایش ترشح سروتونین انجام می دهدبنابراین برای بهره مند شدن از خواص چای بابونه برای لاغری، کافی است قبل از هر وعده ی غذایی، یک فنجان از این چای بنوشید.

مضرات مصرف بابونه چیست؟

عوارض جانبی و مضرات بابونه خفیف است و اکثر کارشناسان بر این عقیده هستند که بابونه بی‌خطر است. در برخی موارد بابونه می‌تواند باعث خواب‌آلودگی شود. همچنین ممکن است در افرادی که به گیاهان مرتبط با تیره گل آفتابگردان آلرژی دارند، باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک شود، اگرچه چنین واکنش‌هایی بسیار نادر است. اگر به این گیاهان حساسیت دارید از آن خودداری کنید: بابونه، گیاه کهنه ‌واش، مینای چمنی، گل جعفری یا گل داوودی. اما هنوز هم اثرات مصرف طولانی مدت بابونه مشخص نیست.

محصولات کالا ارزان با کیفیت مطمئن و ارزان ارسال در سراسر کشور

تماس با همکاران کالا ارزان با شماره 09201383718

۰ دیدگاه برای “چای بابونه برای لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja