معرفی بهترین برنج ایرانی

برنج جزء لاینفک سفره های ایرانی 

با بهترین ها در کنار شما هستیم سفارش برنج هاشمی استخوانی 

تلفن تماس 09201383718

معرفی بهترین برنج ایرانی

برنج هاشمی

معرفی بهترین برنج ایرانی برنج هاشمی از معروف‌ترین برنج‌های ایرانی است که اولین بار از سال ۱۳۷۸ در گیلان و مازندران کشت شد. کاشف این برنج شخصی به نام «یوسف هاشمی» است و به همین خاطر هم این برنج یا نام «هاشمی» شناخته می‌شود. برنج هاشمی جزو برنج‌های دانه بلند ایرانی است و رنگ آن سفید متمایل به کرمی است. کیفیت این برنج در حد عالی و عطر و طعم آن هم بسیار خوشبو و خوشمزه است. این برنج بعد از پخت به هم نمی‌چسبد.

 

برنج شیرودی

برنج شیرودی از انواع برنج ایرانی با کیفیت است. این نوع برنج  علاوه بر کیفیت بالایی که در پخت دارد، قیمت آن هم مناسب است. به همین دلیل معمولا در بسیاری از مراسم و نذری‌ها، مصرف رستوران‌ها و ادارات  برای پخت برنج آبکش مجلسی استفاده می‌شود. برنج شیرودی شمال در مقایسه با انواع دیگر برنج ایرانی از کیفیت پخت بسیار بالاتری برخوردار است و با طارم هاشمی مقایسه می‌شود.

برنج عنبربو

این برنج ایرانی در خوزستان، لرستان و فارس کشت می‌شود. عطر برنج «عنبربو» قوی است و طول دانه آن بعد از پخت به ۴/۱۱ میلی‌متر می‌رسد. عنبربو جزو برنج‌های باکیفیت بازار است که در جنوب کشور شناخته‌شده‌تر است. از انجاییکه برنج جزءلاینفک سفره های ایرانی می باشد کالا ارزان در صدد برآمده تا بهترین ها را برای شما هدیه کند ارسال برنج عنبر بو در سراسر کشور با بهترین نوع از لحاظ کیفیت و پخت کافیست با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

 

برنج شمشیری یا برنج ندا

برنج «شمشیری» دانه سفید و شفافی دارد و جزو برنج‌های دانه بلند است. البته عطر چندانی ندارد.

 

بهترین برنج ایرانی کدام است؟

عوامل مختلفی بر تعیین عنوان بهترین برنج ایرانی موثر هستند که شامل عطر، طعم، خواص، کیفیت برنج قبل و بعد از پخت، ظاهر یکدست و … می‌شود. علاوه بر سلیقه، نوع نیاز و اولویت فرد بر انتخاب تاثیر گذار است و نمی‌توان برنج خاصی را با عنوان بهترین برنج ایرانی معرفی کرد.

 

برنج جزء لاینفک سفره های ایرانی 

با بهترین ها در کنار شما هستیم سفارش برنج هاشمی استخوانی 

تلفن تماس 09201383718

نظر برای “معرفی بهترین برنج ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *