تشخیص برنج ایرانی

 

کالا ارزان همواره در کنار شماست با بهترینها 

ارسال به سراسر کشور فقط با یک تماس 09201383718

تشخیص برنج ایرانی

تشخیص برنج ایرانی :یکی از دغدغه های مهم حین خرید تشخیص بهترین نوع برنج می باشد و این مقدور نمی باشد مگر اینکه به خصوصیان یک برنج ایرانی واقف باشید

ابتدا باید با خصوصیات برنج باکیفیت و خوب ایرانی آشنا شوید.  به علاوه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که انتخاب برنج ایرانی باکیفیت و مرغوب می‌تواند در حفظ سلامتی شما تأثیر زیادی داشته باشد. سوالی که شاید خیلی از شما به دنبال جواب آن باشید این است که «آیا تشخیص برنج ایرانی اصل مشکل است؟

 

ویژگی های بهترین برنج ایرانی :

  1. برنج ایرانی رنگی نیمه شفاف یا نیمه بلوری دارد.
  2. مقداری از برنج را در کف دستتان ریخته و بدمید یا به اصطلاح “ها” کنید پس از آن عطر و بوی برنج را احساس کنید اگر مخلوط باشد عطر و بوی متفاوتی خواهد داشت.
  3. آفت یا کپکی نداشته باشد .
  4. بند دار نباشد اگر به شکل ظاهری برنج نگاه کنید خط های افقی سفید رنگی روی بدنه برنج دیده می شود و این نشان دهنده کیفیت پایین و شکنندگی برنج می باشد.
  5. اگر بسته بندی درست انجام نشده باشد برنج کهنه عموما پس از یکسال حشره میزند.
  6. برنج تازه یعنی برنجی که 5 ماه از برداشتش نگذشته باشد این نوع برنج رطوبت بالایی دارد و باعث ایجاد مشکل در پخت و نگهداری آن می شود.

 

 

و سوال اکثر مردم :

بهترین برنج ایرانی کدام است؟

عوامل مختلفی بر تعیین عنوان بهترین برنج ایرانی موثر هستند که شامل عطر، طعم، خواص، کیفیت برنج قبل و بعد از پخت، ظاهر یکدست و … می‌شود. علاوه بر سلیقه، نوع نیاز و اولویت فرد بر انتخاب تاثیر گذار است و نمی‌توان برنج خاصی را با عنوان بهترین برنج ایرانی معرفی کرد. در حال حاضر برنج های دودی و برنج صدری دم سیاه جزو گران‌ترین برنج ایرانی محسوب می‌شود. و بهترین برنج همان برنجی است که به ذائقه شما خوش باشد کالا ارزان سعی دارد بهترین برنج ایرانی را با عطر و طعم بینظیر همچون برنج هاشمی استخوانی با کیفیت و مرغوب و برنج عنبر بو با عطر و طعم دلپذیر برای دوستداران تقدیم کند کافیست با شماره تلفن 09201383718 تماس بگیرید.

 

عواملی که باعث شکسته شدن دانه های برنج می شود:

  • نارس بودن دانه ها
  • حمل و نقل نادرست
  • آفت زدگی ساقه برنج
  • باران ناهنگام در زمان کشت
  • خشک کردن نادرست

 

کالا ارزان همواره در کنار شماست با بهترینها 

ارسال به سراسر کشور فقط با یک تماس 09201383718

نظر برای “تشخیص برنج ایرانی

  1. بازتاب: - کالا ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja